Tuesday, March 15, 2011

Styling Recipe :Organize your library by color

Good evening!
Is your library boring? You should definitely try the following advice.
One of my favorite Interior Design trends is to organize your library books by color.
They look neat , organized and stylish!
Try it , take some pictures and send them to me at unidentifiedlifestyle@gmail.com and I'll publish them!

I'll be waiting for your photos!

Maria Matiopoulou

Καλησπέρα ,
μήπως τελευταία η βιβλιοθήκη σας , σας φαίνεται κάπως βαρετή;
Τότε πρέπει σίγουρα να ακολουθήσετε την παρακάτω συμβουλή που θα σας δώσω.
Μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες είναι να οργανώνω τα βιβλία μου με βάση το χρώμα.
Αυτό τα κάνει να φαίνονται οργανωμένα , τακτοποιημένα και στυλάτα.
Σαν έργο τέχνης.
Αν το δοκιμάσετε στις βιβλιοθήκες της δουλειάς ή του σπιτιού σας, στείλτε μου τη φωτογραφία στο unidentifiedlifestyle@gmail.com και εγώ θα τη δημοσιεύσω στο blog!
Σας περιμένω!

Μαρία Ματιοπούλου


















2 comments :

  1. αυτές οι βιβλιοθήκες φαινονται τοσο ζουμερές!!Άψογες!!
    (περιττό να σου πω οτι εχω δει όσες περισσότερες αναρτήσεις σου μπορεσα σημερα!αλλά κράτησα κ κατι για να δω την επομενη φορα) :D
    κάνεις πολύ καλή δουλειά!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Anonymous :) Κάτι τέτοια σχόλια με κρατάνε και συνεχίζω,τη επόμενη φορά ελπίζω να κάνεις σχόλιo με όνομα για να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις! :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment for Unidentified Lifestyle!

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...