Saturday, March 26, 2011

It's Friday, I'm in love with : London Candles

Good morning everybody!
I'm currently updating my blog from Chios island.
Do you remember my posts back in June about the medieval village Mesta?
(Day 1 , Day 2 , Day 3)
I'm back to my favorite Greek castle :)
A few days ago I discovered some great decorative details for your home.
But first I want you to think of some words that come in mind when you hear the word 'London'.
Big Ben , Red phone booth , Double decker bus.
Blisslivinghome created those iconic landmarks into candles!
They cost 13-16 $ and you can order them online here.
Would you add some 'londonish' details to your home?
Ι'm off to the beach ,
Ι think it's time my first swim ;) 
μαρία.


Καλημέρα σε όλους!
Αυτή τη στιγμή σας γράφω από την πολυαγαπημένη μου Χίο.
Θυμάστε τα post μου τον Ιούνιο για το μεσαιωνικό χωριό Μεστά;
(Μέρα 1η, Μέρα 2η , Μέρα 3η)
Επιτέλους επέστρεψα στο αγαπημένο μου ελληνικό κάστρο.
Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα μερικές διακοσμητικές πινελιές για το σπίτι.
Πρώτα όμως θέλω να μου απαντήσετε σε μια ερώτηση: Τι σκέφτεστε όταν ακούτε τη λέξη 'Λονδίνο';
Βig Ben , Κόκκινος τηλεφωνικός θάλαμος , Δυόροφο λεωφορείο.
To site blisslivinghome δημιούργησε αυτά τα λονδρέζικα ορόσημα σε κεριά!
Κοστίζουν από 13 μέχρι 16 δολάρια και μπορείτε να τα παραγγείλετε online εδώ.
Eσείς θα βάζατε μερικές λονδρέζικες λεπτομέρειες στο σπίτι σας ;


Θα τα ξαναπούμε αργότερα,
νομίζω ήρθε η ώρα για το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα ;)


μαρία.

No comments :

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment for Unidentified Lifestyle!

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...